Love, camera, action

Gepubliceerd op 20 oktober 2022 om 09:33

Kwade tongen beweerden dat Betty Boost haar Oscar voor beste vrouwelijke actrice slechts te danken had aan de tot de verbeelding sprekende bedscène met acteur James Hardon. Hoewel ordinaire afgunst bij de verliezers zeker een rol speelde, kon dat niet helemaal ontkend worden. 

 

De bedscène, keurig netjes in beeld gebracht door de veelgeprezen regisseur Max Hotballs, had een enorm authenticiteitsgehalte. Je zag weliswaar weinig - het was en bleef een Amerikaanse film met alle preutsheid van dien - maar de suggestie van een stevige neukpartij was evident. Het witte laken, kuis gedrapeerd over James’ onderlijf, deinde lustig mee op de onmiskenbare paringsdans die het jonge paar uitvoerde op het witte doek. Als dat geen neuken meer was, wat was het dan wel? Geconcentreerde kijkers kon het lukken een glimp op te vangen van Betty’s naakte borsten, hoewel James’ gespierde armen het blikveld danig belemmerden. 

 

Verrassend genoeg was degene die eigenlijk wel zeker wist dat ze de Oscar verdiend had dankzij een flinke wip Betty Boost zelf. De bedscène in de film mocht dan nog niet eens in de buurt komen van de allersoftste softseks, de seks had toch daadwerkelijk plaatsgevonden. Onder het laken uiteraard en geconcentreerd tot de vierkante decimeters waar seksdaden daadwerkelijk plaatsvinden: daar waar de mannen vrouwen binnengaan. 

 

Het was min of meer als volgt gelopen: de bedscène zou gefilmd worden. Zowel Betty als James waren er klaar voor. Evenals de cameramensen, de geluidstechnici, de belichters, de regisseur, de assistent-regisseur, de dame van de grime en al die andere betrokkenen die graag getuigen wilden zijn van dit veelbelovende Hollywoodkoppel dat het met elkaar ging doen. Niet echt natuurlijk, geacteerde seks, maar toch. James bovenop Betty, dat alleen al deed penissen verstijven en vagina’s druipen. Wat je met suggestie niet allemaal voor elkaar kunt krijgen.

 

Die opwinding speelde ook bij de acteurs in kwestie. In hoeverre kun je seks faken als je tegenspeler of - speelster echt wel een lekker hapje is. Als hij of zij de man of vrouw is met wie je het sowieso wel eens zou willen doen. Dat gold in ieder geval voor Betty. Ze lagen met ontbloot bovenlijf in een bed in een studio. Bovenop haar nam James plaats. Ze droegen niet meer dan onderbroeken. Hij rook lekker. En met een beetje fantasie kon ze zijn geslachtsdeel voelen tegen haar kruis. Twee laagjes katoen, niets meer en niets minder scheidden hun beider geslachtsdelen. 

 

‘Sound, camera, action, take one! blèrde de assistent-regisseur.

James bewoog zijn onderlijf alsof hij haar neukte. Ze hijgden en kreunden. De camera’s stonden er bovenop. De hengel met de microfoon hing boven het bed.

‘Cut!’ riep de regisseur.

Het laken was van James’ kont gegleden, je zag zijn blauwe boxershort.

‘Sound, camera, action, take two!’

James beukte zijn onderlijf weer tegen het hare. Ze sloeg haar armen om hem heen. Ze sloot haar ogen. Ze zag hoe hij haar neukte. Ze lagen naakt op strand. Het was lekker. De zee ruiste, de meeuwen krijsten.

 

‘Cut!’ Verdomme. Een microfoon in beeld.

‘Take three!’

Ze voelde het wel, James had een erectie, een echte, een stevige, een grote. Ze stuurde haar kruis zo dat hij tussen haar schaamlippen door gleed. Ze werd nat.

‘Cut!’

Een vlieg op het laken.

‘Fuck that insect,’ riep de regisseur.

‘Take four!’

Ze kusten, heftig, geen filmkus, een echte, hij proefde naar tandpasta. Zijn kin was glad, er zat een kuiltje in.

 

‘Cut!’

Hij lag half over haar heen, hun gezichten waren rood en vlakbij elkaar. Onder het laken schoven haar vingers het natte kruisje van haar slipje opzij. Vervolgens pulkte ze de knoopjes los van James onderbroek. Zijn warme pik gleed warm tegen haar dij. Hij was nat. Er gierden hormonen, de cameralieden namen hun positie in, de microfoon hing boven het bed, de assistent trok het laken recht.

‘Take five!’

 

Hij gleed in een keer bij haar naar binnen, de volle lengte, zijn eikel tegen haar baarmoedermond. Hij neukte haar, krachtig, ritmisch en godsgruwelijk geil. Wat hij met zijn pik deed, deed zij met haar tong. In en uit zijn mond, nat en gulzig en godsallemachtig geil. De camera’s draaiden, de verlichting was perfect, de geluidsapparatuur legde elk zuchtje en kreuntje vast. Tot en met de geluiden van de ontlading die niet eens zo lang daarna volgden. Alle aanwezigen herkenden die geluiden. Ze waren authentiek, ze waren echt, onder de lakens had iets plaatsgevonden wat de film opeens de status van 18+ had bezorgd.

‘Cut,’ zuchtte de regisseur en wiste zich het zweet van zijn voorhoofd. Goed dit, dacht hij, misschien wel Oscar-waardig.

 

Vreemd misschien, maar na die Oscar ging het met de filmcarrière van Betty Boost alleen maar bergafwaarts. Ze vertolkte jarenlang wat rollen in B-films en raakte vervolgens helemaal buiten beeld. Naar verluidt doet ze alleen nog films met seksscènes. Zogenaamde P-films.

 

 

 

 

 

 

Rating: 4 sterren
1 stem

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.